16 december 2012

Snö snö snö...

Det bara snöar och snöar...


Idag har jag inte så mycket att säga- är lite trött ännu efter gårdagens arbetsdag- som var en härlig sådan. Jag var ute och gjorde att julreportage i ett härligt hem! Av alla reportagejobb är nog julreportagen de som är roligast att göra! Tyvärr kan jag ju inte avslöja nåt, ni får vänta till nästa år..





Lunta lunta lunta... miten paljon sitä voi tulla??
Olen tänään vielä vähän väsynyt, eilisen työpäivän jälkeen. Olin tekemässa joulujuttua ihanssa kodissa. Kaikista keikoista pidän eniten joulukotien kuvaamisesta. Valitettavasti en voi paljastaa teille mitään vaan joudutte odottamaan kokonaisen vuoden...

5 kommentarer:

  1. Vackra snöiga bilder, bara man får sitta här inne och mysa och inte behöver ut i den kalla blåsten.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Å´vilka härligt snöiga bilder du visar. Här har vi haft snö & väldigt kallt, men tyvärr har det övergått till plusgrader & grå dis.
    Måste va riktigt kul att göra jul repotage hos folk, alla har ju sin jul "stil" :O)
    Önskar dig en fin start på veckan
    kram Arja

    SvaraRadera
  3. Oj, ni har också fått mycket snö ser jag. Här i Skåne regnade tyvärr en hel del bort igår, och plusgrader idag gör att vi mest har slask och modd. Trist...

    Så spännande det låter med julreportage! Kan tro att de är extra roliga att göra, då folk verkligen har tagit ut svängarna med pyntandet och piffandet i sina hem.

    Adventskram till dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Här är det på god väg att regna bort. Som tur är så hann jag fotografera en del. Men det kommer väl tillbaks framöver. Ska bli kallare o snö till helgen.
    Mysigt att göra julreportage kan jag tro, alla dofter, färger och trevliga människor. Vilket superjobb du har.
    kram elsamarianne

    SvaraRadera