21 juli 2012

Sista vilan


 Du finns i vinden 
                                                                      Du finns i havet 
                                                            Du finns i vågornas stolta brus
                                                            Du finns i daggen efter mörkret 
                                                              Du finns i dagens första ljus

                                  Till minnet av Ralf, mina söners far,  som gav mig det finaste jag har.
                                     

                                      

17 kommentarer:

  1. Så vackert...
    kram
    elsamarianne

    SvaraRadera
  2. så fint...det finns verkligen känsla i orden tillsammans med bilden:))
    kram ELLINOR

    SvaraRadera
  3. Det var vacker! Styrkekramar till familjen!

    Mona

    SvaraRadera
  4. Det var länge, längesen jag läste så nå vackert som denna vers. Tack för att du dela med dig.
    Jag beklagar sorgen.

    SvaraRadera
  5. Så vackert du skriver !
    Styrkekramar till din familj..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  6. Beklagar sorgen...

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  7. så vackert...kramar till er alla.
    Annitta

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker vers, så rörande. Kramar!

    SvaraRadera
  9. Vackra ord!
    Beklagar sorgen!

    Styrkekramar, Carina

    SvaraRadera
  10. Ett väldigt vackert inlägg...
    Mina tankar går till sönerna, så ledsamt att behöva mista sin far.

    Varm kram!

    SvaraRadera
  11. Vackert och minnet lever kvar hos dem som haft honom kär. Beklagar sorgen!
    MALIN

    SvaraRadera
  12. Beklagar sorgen! Vilka vackra ord och så sant...styrkekram från Laura på grannön

    SvaraRadera