21 december 2010

Bockarna Bruse?

Många bockar små... Alla dessa bockar kommer från loppis. Jag hade tänkt måla dem vita och pryda med vackra julband, men se det hann jag aldrig! Men kanske nästa jul? Jag strävar till att ha hela trappan full en vacker dag...

Sista julklämmen på gång nu. Imorgon får vi hoppeligen tillbaka vår diskmaskin, som slutade fungera för några dagar sedan. Ingen kul tanke att vara utan diskmaskin, med elva pers till julbordet... Hoppas verkligen att det fixar sig!
Kamomilla

Ajatuksena oli, että olisin maalannut nämä kirppispukit valkoisiksi ja koristella ne kauniilla joulunauhoilla mutta enpä ole ehtinyt. No, ehkä ensi jouluksi sitten?

Kamomilla

8 kommentarer:

  1. Så trevlig med en hel samling :O) Jag har bara en...

    SvaraRadera
  2. Dom e nog riktigt bra så där åxå:)

    SvaraRadera
  3. Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

    SvaraRadera
  4. Vill också måla julbockarna vita men tiden räckte inte till. Jättefint att ha dem i trappan....
    Önskar dig en God Jul. /Néa

    SvaraRadera
  5. Tänk, att det är så snyggt med många saker av samma...! Jättefint med bockarna!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. God Jul på dej!
    Och njut av julfriden!

    SvaraRadera
  7. Olkipukkisi ovat kauniita ihan noinkin!

    Jouluiloa roppakaupalla Sinulle!

    SvaraRadera
  8. Jag tycker bockarna är fina som dom är. Det gör absolut inget att dom inte hann bli vita. God Jul!

    SvaraRadera