18 december 2007

Tack alla för ert beröm för skedsmycket. Det är nu påväg till sin nya ägare, en bloggare ville så gärna köpa det och det fick hon!

Det börjar bli så att dagarna fylls av sysslor nu, samtidigt som mina arbetstimmar ökar så att jag undrar hur jag ska hinna med allt igen. Julkort har börjat droppa in och det är ju alltid kul. Jag samlar dem såhär:
Julklapparna är packade och klara och det är så skönt så!

Idag har jag desssutom putsat min gaffelmobil för silvergafflarna hade blivit så missfärgade. Den tinglar glatt när man går förbi den. :)


Jag har fortfarande problem med bilder på bloggen. Stora bilder längst ner på sidan tenderar att bli "uttöjda" och ser galna ut, och fortfarande är min presentationsbild krympt till 2cm hög. Jag blir så lessen när det är såhär, för jag har nya bilder av köket jag skulle vilja byta ut längst ner på sidan, men det går ju inte. Så om nån vet varför det är såhär så hjälp mig please!..Bilderna som är där nu, är de gamla. Att sätta in nya går inte. Inte i sidobalken heller. Suck.

30 kommentarer:

  1. jag våndas inför packandet o skjuter på det dag efter dag...
    kul att du fick ditt smycke sålt via bloggen :)
    gaffelmobilen är ju häftig!
    här börjar det dofta gott ur ugnen igen. tre dadelkakor gosar till sig där ;)

    SvaraRadera
  2. jag skulle ju ännu tillägga att bilderna längst ner på din sida ser helt ok ut i min dator!

    SvaraRadera
  3. Jamen alegni, det är de gamla bilderna så inget under... De nya som töjde tog jag ju genast bort för såna vill jag inte ha där!
    *fortfarande lessen*

    SvaraRadera
  4. Gud vilken härlig mobil!
    Hur har du gjort den?
    En sådan skulle jag vilja göra själv. Kan du berätta kort hur du har gjort den please!

    Må gott!
    Alltid trevligt att komma in på din sida!
    Man blir inspirerad som sagt var av alla dina fina arbeten!

    SvaraRadera
  5. Bilderna ser helt ok ut ifrån min dator också.
    Måste tillägga att paketen var coolt inslagna.

    SvaraRadera
  6. karamell snyggt som vanligt

    känner i gen mej ang tjorvet med bilder
    peppar peppar det har fungerat länge för mej nu.....

    ge inte upp
    ha det bäst

    SvaraRadera
  7. Fina paket du slagit in! Du är så påhittig!

    Mobilen är ju bara så kul/fin!!

    Ha det gott

    Kram, Ulrika

    SvaraRadera
  8. Gissa om jag hoppas att ett visst brev ska slingra sig förbi alla julkort och julbrev just nu ;)

    SvaraRadera
  9. Men jisses vad fint du har det..jag blir alldeles stum av beundran !
    Ni har lyckats med nåt helt sanslöst , att plocka ner ett hus och bygga upp det igen !
    Ohh så vackert ni har det..nu måste du bara sitta ner och njuta av julen...
    Vilka fina paket du slagit in..precis i min smak..
    Ha det så bra och tack för kommentaren hos mig
    Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Va superfina paket, synd att de ska öppnas *blink*
    Angående dina bilder så är de stora bilderna längst ner alldeles skärpta, inte det minsta suddiga....riktigt fina !! Men visst blir man galen ibland på datorer...när jag lägger in nya bilder i sidobalken så blir de pyttesmå nu (det var de inte tidigare)

    SvaraRadera
  11. Fin julkortsförvaring, fina paket och jättecool mobil! :-) Förstår att du gjort den själv också!? Härlig var den i alla fall! :-)

    Bilder på byrån kommer nog senare, ifall den blir något att visa... :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  12. Jättefin mobil, helt galet cool. ja man undrar ju vad som pågar på blogger det krånglar en hel del nu, vi får hoppas att de fixar till det snart. Fint inslagna julklappar och julkortshållaren med. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  13. Vilken vacker annorlunda mobil...så duktig du är!!
    Kul idé med korten också!!
    Hoppas du hinner njuta nu i ditt vackra hem...Massa kramar till dig...från mig!

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Vilket fint hus ni har. Jag längtar så efter ett gammalt hus.
    Länkar gärna din sida om det är okej!
    Mvh Anna
    http://mylovelythings.blogspot.com

    SvaraRadera
  15. Vilka fina saker du gör! Jag bara älskar halsbandet med skedskaftet! Hoppas hon som köpte det blev nöjd annars kan jag köpa av henne... ;)

    SvaraRadera
  16. Sorry! Ingen aning...Mne hur är det med din start bild den syns knappt, jag har likadant på min sida...undrar om du ser det också eller är det min dator som är lite knäpp.

    Här var det vackert som vanligt!

    Må så gott!
    Miamaria

    SvaraRadera
  17. Vilken häftig mobil =)

    Har samma problem som du med bannern, var såhär tidigare med men sen var den helt plötsligt normal igen. Så jag antar att det är blogger som har problem.

    Ha det bra!

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  18. Mobilen är helt fantastisk, brädan en superbra ide´! Vad du kan! Tack för att du delar med dig av allt det fina!

    Ha en bra dag!

    Kramis

    SvaraRadera
  19. Åh vilka härliga bilder..! Mysigt med paketen :)
    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  20. Oh vilka underbara paket..du slår mig med hästlängder..mysig blogg...och du jag tycker korten ser bra ut..inget konstigt!
    Må så gott A-C

    SvaraRadera
  21. Önskar dig en riktigt GOD JUL!

    Kram
    Dorthe

    SvaraRadera
  22. vilken härlig gaffelmobil du har....annorlunda och vackert med dessa gaffel"knorrar" =)
    Ha en trevlig fredag//Lie

    SvaraRadera
  23. HAr inte provat just nu...undrar vad som är fel. Det är ju så tråkigt att startbilden har krymt undrar vad man ska göra åt det eller det kanske rättar till sig....

    Ha´en skön morgondag!
    Miamaria

    SvaraRadera
  24. Vilken jätteläcker gaffelmobil!! Så snygg! Och fiffig hängare för julkorten, hoppas du får snygga julkort bara : ) Dina julklappar var verkligen vackert inslagna!! Kanske vi "ses" igen under helgen, ha det gott så länge! Mari.

    SvaraRadera
  25. Tackar för titten hos mej och beundrar dina vackra julbilder och stämningen hos dej!

    Ha en skön helg nu!

    Kram

    Lisa

    SvaraRadera
  26. Hoppar bara in för att önska God Jul, hoppas ni får det riktigt mysigt. Kram Zanna

    SvaraRadera
  27. Nu syns startbilden bra igen. Och älskar gaffelmobilen, alldeles undrbart "vriden".

    SvaraRadera
  28. Så charmig hängare du har till dina julkort & julklapparna ser spännande & vackra ut!
    Hoppas du får en riktigt GOD JUL. Många kramar från mig /madelene

    SvaraRadera
  29. Jag älskar denna vackra mobil....

    SvaraRadera
  30. Nu har halsbandet kommit "hem" - tack så mycket!

    SvaraRadera